A Méhészfeleség

9+1 dolog, amit tudnod kell a Méhészfeleségről: 

  1. Imádom az igazi mézet. A valódi méznek íze, zamata van, ráadásul mindegyik méznek más íze van, amit én sem tudtam, amíg nem kezdtünk méhészkedni és igazi, természetes mézet enni.  
  2. Küldetésemnek tekintem a mézzel kapcsolatos tévhitek elleni küzdelmet. Mottóm: tudd, mit eszel!
  3. Zalai (nagykanizsai) vagyok, Budapesten tanultam és dolgoztam és immár tíz éve Győr mellett, egy ezer fős faluban (Győrságon), egy másfél hektáros birtokon élünk.
  4. Méhészetünk valódi családi vállalkozás. Ebből élünk és ezért élünk - igazi szerelemprojekt immár több mint 5 éve.
  5. Két kisgyerekünk is aktívan részt vesz a méhészkedésben. Kedvencük a pörgetés és a friss méz kóstolgatása.
  6. Bárhol vagyok a világban, keressem az új mézet, az új ízeket. 
  7. A búzaliszt és cukormentes táplálkozás híve vagyok. Sokszor elbukom, de törekszem arra, hogy ne így legyen. A mesterséges ízfokozók kerültek ki a konyhámból legkorábban. 
  8. Ami leginkább kikapcsol: az akvarellfestés.
  9. Folyamatosan tanulok: nincs olyan nap, hogy ne szánnék időt a szakmai fejlődésre legyen az egy méhészeti érdekesség, egy szakmai cikk, egy marketing előadás, vagy egy facebook-trükk elsajátítása.

+1 Amit adott a méhészet: a természet csodálata, a méhes tökéletes nyugalma, a méhek csodálatos világa, a valódi méz íze ... egy teljesen más világ. Ezt szeretném megmutatni Neked is! 

 

Szabó-Rohonczi Krisztina

a méhészfeleség

Sági Méhészet 

Méhészfeleség blogja

Méhészfeleségként az életem a méhekről szól. Hiszem azt, hogy rengeteget tanulhatunk a méhektől: a szorgalmuk, kitartásuk és társadalmi rendszerük lenyűgöző. Szeretném, ha minél többen bepillanthatnának ebbe a csodálatos, titokzatos és zárt világba. Aki egyszer megkóstolta az igazi mézet, ahogyan az még a léppben van vagy éppen csurog ki a pergető csapján, az nem fogja elfelejteni a valódi méz ízét. Tarts velem és ismerd meg a mézédes világot!

Kövess a Facebookon is!

süti beállítások módosítása